Logo

Yamaha 6hp ignition

Avsh

Member
היי לכולם,
אני עובד על ימאהה 6 כ"ס (6M8) דו-פעימות ומנסה להגדיר את תזמון ההצתה המקסימלי (35° BTDC).
במדריך השירות כתוב לכוון את גלגל התנופה ל-35° ולאחר מכן ליישר את סימני התזמון על בסיס המגנטו וגלגל התנופה, אבל אני לא מוצא את הסימנים האלה בשום מקום.
חיפשתי בכל מקום מסביב לגלגל התנופה ובסיס המגנטו, כולל מתחת לקצה גלגל התנופה, אבל עדיין לא מצאתי סימני תזמון.
צירפתי תמונות של המנוע שלי.
מישהו יכול להראות איפה ממוקמים סימני התזמון האלה על מנוע 6 כ"ס?
בנוסף, האם מישהו יכול להסביר את הליך כוונון תזמון ההצתה המתואר במדריך השירות? ההוראות לא ברורות לי במיוחד, ואני לא בטוח שאני מפרש אותן נכון.
כל תמונה, תרשים או הסבר יתקבלו בברכה רבה.
תוֹדָה!
 

Attachments

  • 45885_optimized.jpg
    45885_optimized.jpg
    50.8 KB · Views: 2
  • 45886_optimized.jpg
    45886_optimized.jpg
    82.6 KB · Views: 3
  • 46038_optimized.jpg
    46038_optimized.jpg
    747.6 KB · Views: 1
  • 46037_optimized.jpg
    46037_optimized.jpg
    581.8 KB · Views: 4
Last edited:
Back
Top